rodiče vítáni
Aktuality

Hory 2017 - Paseky nad Jizerou

Na hory jsme odjeli v sobotu 18.2.  Cesta do Pasek nad Jizerou trvala asi 2 hodiny. Jednou jsme uprostřed cesty zastavovali na benzině. Autobus nás dovezl až před penzion, který se jmenoval Sokol, tam jsme si vyndali věci a lyže si odnesli do lyžárny a ubytovali se. Ještě v sobotu jsme šli na malý kopeček, který jsme sjeli a paní učitelky nás rozdělily do družstev.

Ráno jsme měli budíček v půl osmé a poté snídani. Dopolední výcvik lyžování začínal v 9 hodin. Vraceli jsme se na oběd a následoval polední klid. Ve dvě hodiny jsme opět odcházeli na svah. Vrátili se okolo čtvrté hodiny a do večeře měli osobní volno. Každý večer po večeři jsme se scházeli a paní učitelky nám řekly program na další den. Nadcházela buď přednáška o historii hor, bezpečnosti lyžování nebo večerní program např. karneval nebo diskotéka.

Třetí den, tedy v úterý, jsme lyžovali jen dopoledne a odpoledne jsme odjeli autobusem relaxovat do Akvaparku do Jablonce nad Nisou. Akvapark byl moc hezký a myslím, že to byla dobrá změna a odpočinek. Ve čtvrtek jsme si dopoledne ještě sjeli závodní slalom, který byl vyhlášen v pátek večer. Též jsme vyrazili do Krkonošského muzea.  V muzeu to bylo hezké a zajímavé, dozvěděli jsme se informace o Pasekách a také jsme mohli koupit rodičům pěkné suvenýry.

V sobotu jsme si zabalili a vyrazili zpátky do Vlašimi, i když myslím, že by tam mnozí z nás zůstali ještě déle. Slunečné počasí nám celý týden přálo, ale sníh byl o něco horší. Všichni se myslím zdokonalili v lyžování. Lyžaři ze třetího družstva se všichni naučili lyžovat a sjeli všechny sjezdovky jako první a druhé družstvo. Celý pobyt na horách byl krásný a vydařený. Na hory se všichni rádi vrátíme.